divendres, 14 de febrer de 2014

QUIN PROPÒSIT TÉ EL JOC DE LA PESTA ENVERS L´AUGUST?

Llegeix  aquest fragment de la página 165 i respon a la pregunta a través de COMENTARIS. No oblidis escriure el teu nom i cognom:

" Va ser precissament jugant als quatre cantons amb l´August que em vaig assabentar d´això de la Pesta. Es veu que el "joc" dura des de principi de curs. Qualsevol que toqui sense voler l´August té només trenta segons per rentar-se les mans o per trobar un desinfectant sino vol agafar la Pesta "

19 comentaris:

  1. Jo trobo que fan el joc de la Pesta per buscar-li les pessigolles a l'Auggie.
    No m'ha agradat, a mi no m'agradaria.
    Txell Tena Riba

    ResponElimina
  2. Txell, estic totalment d'acord amb el teu comentari, no facis als altres el que no vulguis que et facin a tu.
    Gràcies per la teva aportació.

    ResponElimina
  3. Jo crec que fan això perquè l'August es quedi sol i no tingui amics. Crec que és injust, ja que encara que tingui la cara diferent, per dins és igual que els altres.
    Laia Tarragó Armengol

    ResponElimina
  4. Laia, jo també crec que tots sóm diferents per fora però que sentim el mateix per dins.

    Gràcies per la teva aportació.

    ResponElimina
  5. jo crec que el que han fet es molt dolent. ho se ja que a la meva classe tambe va haber una epoca que tambe jugaven a aixo.

    carla españa 5eC

    ResponElimina
  6. Carla, és imprortant que aquest llibre ens hagi fet pensar i valorar quins són els sentiments que, pot generar un joc de pati.

    Gràcies per la teva opinió.

    ResponElimina
  7. A mi no m'agradat lo que li han fet.
    Per què, jo crec que no esta bè fe veure que un nen o nena te la Pesta.
    Per què aquell/a nen/a es s'entira molt malament.
    jo crec que li han fet aixó per què ningú s'acosti a ell i t'ingui amics. Volen que estigui sol i trist.
    I jo que crec que es molt pero que mollt injust , per què si ell té un defecte físic a la cara crec que no es just que el veiguin com una persona diferent dells.

    les persones que tenen problemes no s'han d'eceptar com altres persones si mo que tenen algó diferent d'ells peró per dins TOTS SOM IGUALS.

    PAULA PALACIO
    5èC

    ResponElimina
  8. a mi no m'ha agradat el joc de la Pesta perqu fas sentir al nen que te la "Pesta" molt malament i a mes a mes que l'August ja te una deformacio i jo crec que qui s'hagi inventata aquest joc te molt mal cor

    Alba Requena Abad 5éC

    ResponElimina
  9. Perdo soc L'Alba Requena Abad i soc de 5éA

    ResponElimina
  10. A mi no m'ha agradat que fagin la pesta amb l'August.
    Yago Requena Abad 5éC

    ResponElimina
  11. Alba i Yago, gràcies per expressar la vostra opinió al blog!

    ResponElimina
  12. pobre august ja en te prou perque a sobre juguin a la pesta. Nomes ho fan perque es diferent, si el coneguessin com la summer o el jack no li farien això, al contrari,tothom voldria ser amic seu

    ResponElimina
  13. M'agrada molt que es remarqui el valor de l'amistat.

    Gràcies.

    ResponElimina
  14. Jo crec que aixo de la pesta es una tontería perque si els hi pasés a tots els nens que hi juguen a algún no els hi agradaría que els hi fesin aixo

    Ariadna Costa Graell

    ResponElimina
  15. Ariadna, m'agrada que resaltis el fet de posar-nos a la pell dels atres.

    Gràcies per la teva aportació.

    ResponElimina
  16. crec que és absurd això de fer mal sentimental algú. Per què a ningú li agradaria que li fessin.
    Marc Vilalta

    ResponElimina
  17. Estic totalment d'acord, Marc!

    Ànims amb la lectura de Wonder!!!!!

    ResponElimina
  18. Jo crec que fer sentir malament algu no arregla res

    ResponElimina