dimarts, 25 de març de 2014

RECOMANACIONS

A qui li recomanaries aquest llibre? 

Per què?



7 comentaris:

  1. Jo li recomano a tothom que li agradi llegir i les emocions,per què es un molt gran llibre.
    Carla

    ResponElimina
  2. Jo també crec que és un llibre amb moltes emocions i sentiments.

    ResponElimina
  3. Jo li recomano aquest llibre a totes les persones que els hi agradi passar una bona estona llegint. Els hi recomano perque es un llibre que l'he trobat molt maco, ple de emocions i sentiments i t'ensenya moltissimes coses sobre com som.
    Montse Serra

    ResponElimina
  4. Jo li recomano a una amiga meva que li costa molt llegir. Perquè a mi em costa molt llegir perquè la meitat m'aburreixen però am aquest llibre no m' he aburrit en ningun moment.

    Nona Macià

    ResponElimina
  5. Quan un llibre t'atrapa és genial, et fa veure que la lectura és divertida. M'alegro que t'hagi passat amb Wonder. A veure si la teva amiga també li agrada!
    Gràcies pel teu comentari.

    ResponElimina
  6. Montse, estic totalment d'acord. M'alegro que t'hagi agradat.

    ResponElimina
  7. Hola:
    Em dic Isabel i sóc bibliotecària de la Biblioteca de Nou Barris de Barcelona. Us he conegut perquè he fet un curs amb la Mariona per tal d'intentar aplicar el que vosaltres feu a la meva feina diaria.
    També vaig llegir Wonder fa uns mesos i em va semblar una lectura deliciosa, plena de moments. Tothom hauria de llegir-la, sens dubte és una d'aquelles lectures que ens fan ser millor persona.
    També faig ressenyes al Bibarnabloc, el bloc de recomanacions de les Biblioteques de Barcelona, us convido a que llegiu la meva ressenya de Wonder.

    http://bibarnabloc.cat/2014/10/24/wonder-o-la-llico-de-laugust/

    I si es possible em deixeu algun comentari.

    Isabel

    ResponElimina